Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Friday, September 17, 2010

Uiuiiiii, nii niii niiiiiiiiii hea hea heaa oli eile kallite Kaari ja Helenaga väljas käia. See on nii vahva, et nad on alati kõigeks valmis ja nii tore on ju nii!! Baila mängimine oli mulle ohtlik, mina oli nende ohver, aga olgem ausad, nalja ju sai. : )
Whooooosh, saime uued saksa sõbrad ka, kes mängisid ka natuke Bailat, ehk siis jõid siis, kui mehed pidid jooma.


Vähemalt üks asi Westholmi juures oli maaaailmaparim, ma leidsin endale kaks zuuuuper inimest sealt!!!!!! Aitäh Westholm!
Kaarit ja Helenat mina igatsen, aga siiski on hea, et me kõik ei ole enam samas klassis, nii me hindame üksteist ju veel rohkem, enne ei saanud arugi, kui head nad ikka mul on!!

:)

No comments:

Post a Comment