Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Saturday, September 4, 2010

Praegu on kõik nii uus ja huvitav. Ma vist siiamaani ei saa aru, et ma tegelikult ei käi enam Westholmis. See on kuidagi sürr, 10 aastat ei ole just lühike aeg, rohkem kui pool elu on seal majas möödunud. Veider.
Üks hetk pidi see ikkagi läbi saama. Hea on vähemalt mõelda, et seal koolis on järel ainult üksikud head inimesed ja ei pea palju igatsema.

Ütleme ausalt, seda ühte aastat mis mul Helenaga Westholmis oli, vot seda ma hakkan küll siiralt igatsema. Kui keegi kavatseb veel öelda, et ma lasin lihtsalt ühe aasta raisku siis mõelge uuesti! Lõppes sitasti, lõppes, aga sel aastal sai nii palju nalja ja nii tore oli, mul on hea meel, et ma selle aasta just seal veetsin!

SÄNKS JU HELENA SMIRNOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:)
Best deskmate fo shawww!


Esimene nädal uues koolis on nüüd siis möödas, täitsa tore on olnud, tahan juba veeel ja veel õmmelda ja joonistada, whoosh!!! Mõnuz kool, ütleme niii! Ei oska kohe midagi halba öelda. : )
Teate veel mis!!!!!1 Mul on megachill uus pinginaaber ka, mul ikka vedas, et Tema endale sain, jeee!

Jah, aga nüüd ootab UUUS MAAILM!!!


Siis näeme!!1


xxx

2 comments:

  1. Thank YOU!!!!
    Miss ya xoxoxoxoxxxxxxxxxo

    ReplyDelete
  2. ja see post on väga armas. ausõna... isegi elekeni sünnipäeval rääkisin kõigile, kui lahe mu pinginaaber oli. a friend for life.

    ReplyDelete