Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Tuesday, September 28, 2010






Täna oli/on Jaaaagu sünnipäev ja Helena kutsus ka minu linna jeeeeeee!!!! Mulle meeldib.
Kõigepealt ma nägin Lauraat, mis oli ülisupertore, nii hea on üle pika aja näha ja lihtsalt rääkida. Vahva. : ) Emmas trippisime ja ma sain jälle liiga suure portsu riideid....ma ikka ei oska, aga samas mingi 20.- sooojad talveriided...cmon, parim ost tegelikult!

Moršis on vahvad inimesed, homme siis sinna tegutsema, jeee!!

aga siiski siiski KÕIGE vingem osa oli Hellzoriga hullu panemine, te ei kujuta ettegi, kui palju nalja Temaga saab. I miss those Westu times...aga all those good things come to an end. I love you, you crazy woman!!!!!!! Kõige parem inimene kellega ringi tuuseldada, yahaa!!!



:)

Oeh jah, sügis lõhnab hästi. Puulehed lõhnavad nii mõnusalt, mõnusmõnusmõnus kampsuni ja saapa aeg on, jube vahva! ....ainult saabas võiks vett mitte läbi lasta, heheee...a pole ullluu!


Nautige suve, kamraadid!

PS! Sillega saab vahvaid pilte.




xxx

No comments:

Post a Comment