Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Sunday, September 5, 2010

Kas on üldse võimalik lollimat juttu ajada !?!?

Jarek, Jaan ja Vaiko!
Maagilised inimesed.
Mul ei olegi sõnu lihtsalt. Whoosh, täiesti lõpp, kui lahedad nad olid Uue Maailma Festivalil. Maailmaparim, kui mitte parim maailmas, ütleme nii!
Kõik need inimesed seal lava ees minu ümber, see kamp hulle Hedvigu sõpru....huh, mul pole ammu nii niiii niii lõbus olnud lihtsalt. Oeh jah, nii vahva oli näha seda neiut, kes Folgil meile viiulit mängis ja veel vahvam oli see, et Ta mäletas mind, jeee!!

Sellesmõttes, et raske on kokku võtta seda nädalavahetust. Lühidalt siis niipalju, et ma armusin JÄLLE Holgasse, avastasin, et see Uue Maailma rahvas ONGI minu rahvas! Nägin inimesi, kes tegid päeva päikselisemaks lihtsalt enda olemasoluga ja noh, ütleme nii, et super nädalavahetus oli.

Et siis aitäh Sille ja Kristina!
=)

xxx

No comments:

Post a Comment