Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Sunday, August 8, 2010

We are golden!!1

Kikzzzzzzzz dancing in the rainn!!!!1



Nüüd oli siis selline party every day nädal, roughhh! Täna sain lõpuks välja magatud, yaahaaa! Töö oli hea, aga kurnav, kui Sa oled ainult 3 tundi maganud.


Ütleme nii, et Mika oli maailmaparim, kui mitte parim maailmas!!1 Thõesti thõesti! Ta lihtsalt pani rahva elama, see oli nii armas. Mul ei olnud õrna aimugi, et ta nii vaimukas on, hihi. Ginger freak. lolcano. Ja lihtsalt, MISMÕTTES MIKA KÄIS LEVIKAS?!?!?!?!?!?!? Ulme. :D



Minuarust on täiesti vahva, kell 2 öösel otsustada, et oleks megalahe rattaga linna trippida kolmapäeva varahommikul, jeee! Aga ütleme nii, et see oli jällegi üks most random nights..mornings, aga see oli megamõnus. Kella 7 aeg sai sii lõpuks koju ja siis Madli sünnipäevale Rohus....einoh, nalja sai.

Oi jaaa, ma nägin ju Keiri kaaa, jaa, see oli vahva, polnud mingi aasta kaks näinud. Tal oli Polaroid kaamera...natuke kade, aga ta tegi minust pilti ja siis ma olin rõõmus. = )



Õhtul sattusin jälle Rohusse ja sinna ma ka jäin ja hommikul kohe Hõngu tööle, mõnus selline. Hihi, seal on niii chill töötada, teinekordki.

Õhtul trippisime Kellyga linna, otseseid plaane polnud ja sujuvalt lõpetasime me hullus seltskonnas. Maadlus ja tagaajamine käis nonstop, täitsa huvitav oli. Nalja sai, jaa. Sai jälle mingi 6 aeg koju, wooo ja siis kohe hommikul tööle, sweet.
Saate aru, ma jäin tööjuures magama....magama....no ütleme nii, et natuke piinlik. FUUU!!1
Nojah, mis seals ikka.

AGA truely the most "watta watta ee eeeh" nights oli eile öösel. Jälle Kellyga, no plans, trippisime igalpool, lõpuks istusime Hella pargis ja üks noormeeste kamp lihtsalt sujuvalt vajus meile lähemal, no megalol. Igatahes jah...sellest ma võiks pikemalt rääkida, aga see on liiga LOL!
Ahjaa, kohtasin jälle oma saksa rasta sõpra, kellel oli seekord ka kaasas Ameerikast sems.
Huvitavad inimesed.


Võib öelda, et oli edukas nädal. : )

2 comments: