Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Friday, August 20, 2010

"Ma vaatan, et Te jõllitate mu rindu pidevalt. Niisiis, mis Te arvate, kas ma peaksin neid äkki hoopis pluusi peal kandma"
-"Ei oskagi kohe öelda...aga palun näidake, siis ma ütlen, kas see Teile sobib."
"Arvate? Äkki ma koorin end siin kohe täiesti paljaks?"
-"Aga muidugi! Te ei häbene ju ometi oma keha!"
"Ei häbene. Aga kui kutsutakse politsei, siis me õhtu ongi rikutud."
-"Ärge pabistage. Suvel võeti mingi seadus vastu, et isegi nudistid ei riku avalikku korda. Probleeme ei tohiks tekkida. Ja väike sekeldu ei riku kindlasti õhtut."
"Tähendab-..."
-"Või Te eelistaksire wc'd? Kumba...meeste või naiste oma?"
"...tähendab. Okei, vaadake läbi pluusi siis ikkagi. Ma luban. Ma parem ei hakka üldse keelama."

No comments:

Post a Comment