Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Thursday, August 19, 2010

Greta käis koos Ranno, Laura ja Kristoga Keilas, Laari vanaemal abiks. Teate, üllatavalt vahva oli olla ori, jaa. Ma ronisin esimesena puu otsa ja hakkasin neid vähe pügama, tõeline Mowgli.

Ja sellega seoses tasuta reklaam: TALLINNA MOWGLI OOTAB TÖÖD!!1 Töö tasuks tass vett ja kolm õuna, aitäh tähelepanu eest!

Teate, kui hea oli Mowgli olla, ma tundsin ennast seal puu otsas tõesti nagu kodus. Aga ega ma ainult sellega ei piirdunud, ma lõikusin tomateid, sibulaid ja kõiki teisi toredaid tegelasi ka, mingitsorti salatimöksi jaoks, mhm, talvel ju ka süüa vaja. See oli ka lõbus. Ma olen nüüd kõige pro'm lõikur EVER!!!!1 For real! Ahjaa, eelneval päeval kallas Laura mulle tomatisalati pähe....see väike sool ja tomat silmas ei ole hullu, aga milline RAISKAMINE! Shame on you, Laura.

Õunad olid head.


Peace!!!!!

xxx

No comments:

Post a Comment