Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Monday, March 15, 2010

Waiting for you love,

"Pilvede embuses sina ja mina, põgenen sinna, kus oled sina!!! "- Märt ja Ott, ma armastan teid, tõesti.....ja me suitsu ei tee.
Ma pole ikka pikka aega nii pikalt ühe asja üle naernud, reaalselt vähemalt 20 minutit järjest puhast naeru ja siis vahelduva eduga veel natuke.


AREE JUUU RJEEDIIIII??!??!?!?!


Tahaks ka pilvede embusesse.....mmm hea soe. Huh, ma ei oska ikka üldse mõelda, aga õnneks selleks on mul Kristina ja Kaari! Ma olen avastanud, et Kaari on üks igavesti kõva vana. Hea meel, et selline pisike elukas minu teele sattus. Ma olen tubli, et ta vastu võtsin, ise olen igatahes küll väga uhke. Mõtle kui tubli, pwnis Mart Müüriseppa Jaan Krossi teksti lugemises...respect ma nigggahhh.

Jällegi ma igatsen vihma, aga vähemalt on päike tagasi tulnud, vahel ikka pistab nina ka meie juurde. Meenus lugu, kui ma ühel kenal suvepäeval otsustasin padukaga õue joosta ja siis avastasin, et ohh shitt, mul on valge kleit ja siis tippppaaa tappa RUTTU tuppa. Vähemalt oli naljakas!!! Noh vähemalt minul oli.


Jaa, ma pean mainima, et mulle üldse kohe ei meeldi, et Malcolm Lincoln nüüd kuulsaks saab, ma olen loodud kadetaks, ma ei saa sinna midagi parata. Ma ei oska oma lemmikuid jagada.


Aitab nüüd sellest hämamisest ja hakkan parem seda retsensiooni juba tegema. GRETA, KURAT KÜLL, võta ennast juba kokku!




Ja suvel sinu varvas allpool rohus. Ja sügisel su keemia järeltöö. Ja talvel sinu kirju kelgunöör. Su jalge all ma tahaks olla muru, su taskupõhjas tahaks olla puru.

1 comment:

  1. MA EI OSKA KA OMA LEMMIKUID JAGADA! MA EI TEAN, MIDA SA TUNNED!

    ReplyDelete