Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Saturday, March 27, 2010

Tartu päevikud vol.2

Ahjaa, me Kaariga tegime ülikõvad tattooood. Ei, ma ei kirjutanud 'a tattoo' enda randmele!! Rohe-sinised kolldinosaurused on nüüd meie kehadel kogu....päevaks. :)

Marshall you're so funny man, you should be a comedian god damn. Unfortunatley I am.


Lapsed tegid vahvleid, ma olen juba enamuse hävitanud, aga see on täiesti normaalne. Fuckk yeahhh!!!!! Peetri tänava chill for the winzorz!!! Tartu on ikka vahelduseks palju mahlasem, kui big city life Tallinnas. Yeps.


Asssssssssssssssssssssstridiga linnas koos rännata oli niii fucking hea! Ma armastan sind, neiu! Meil oli väga tegus päev. Tegime fotokaabinist pilte, ostsin retukad, Assu saapab. Sain lõpuks kella uued patareid- olin kellata juba nii lost. Niii, ahjaa ja siiiiiis me saime Holga filmi ilmutatud, mis ma arvasin, et on kergelt perse läinud, aga ei olnud ja siis oli nii hea kerge olla jälle. Muidugi sai jälle uus film ostetud ja muidugi pidime ka ju prooovipildid tegema! Holga, ma armastan sind.
Õnneks tema armastamine ei ole hale, kuna ma tunnen teda!!!


Kaari on asjalik ja töökas Eesti naine, peseb nõusid, mina, looder nagu ma olen, istun köögi laua taga ja imetlen seda mõnusat kööki.




Chilllax!

xxx

No comments:

Post a Comment