Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Saturday, March 27, 2010

Väga roheline

http://www.youtube.com/watch?v=yqxoOo3PxQU

Tallinnnnnn Music Week on ikka megachillax asi. F yeahhhh! Avastasin enda jaoks jälle uue bändi, mahlane. Krahl on mõnus koht, saab isa arvele joogid/söögid panna, turvad semud ja teised tegelased ka. Ülichill.
Marten on oh shizzle kui maagiline. Tahan veeeeeeeel!!!!!!!!!!
Kristina va jobuuuu pidi varavaravara koju minema, I totally get her, aga ikkaaagii! Aga pole hullu, leidsin endale uue sems kuniks teine semu saabus, jejejejejjeje.
Ma poleks arvanudki, et nii lahe võib olla. Meeldiv üllatus. Keskmine vanus oli seal küll 30, aga vähemalt minu semsid olid chillid ja ma sain endale jälle mahlase six-pack'i. Nüüdsest olen siis narkomaan. Kui orginaalne.
Ei, aga pole hullu, peaasi, et lõbus on.
Vanalinnaz trippida oli tegelikult üsna mõnus, saime LIIINUGA kokku, ta on niii tore. Ma armastan teda. Teeb alati tuju hästiii heaks ja üleüldse väga mahe tegelane, must see her more!

Jalutuskäik koju ja sooja teki all, mmmmmmmmm.




4 comments: