Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Saturday, March 27, 2010

Tartu päevikud vol.3

Vihma sadas, saate aru, vihma sadas ükspäev. See oli nii ilus, tahan veel.
Päike, ära sa valesti aru, sa meeldid ka mulle ja ma ei taha, et sa jälle ära kaoksid, palun ei! Jää palun veel veidikeseks ja sulata see lumi, eks, sulata. Kui kõik on sulanud ja ei pea enam paadiga linnas ringi käima siis võiks hakkata vihma sadama, see oleks heaheahea.


Ma nüüd ei teagi kumb mulle rohkem meeldib, kas kevad või sügis, aga ma ei peagi ju valima! Tahaks palju palju palju värvilisi puulehti. Miks ei võiks lehed olla miljonit eri värvi, see oleks niiiiii vahva. Aga ei, pole vaja, roheline, kollane, pruun ja igasugused teised toonid mis värvi lehed on, on ka väga head!! Kõik on väga head, kõik värvid on head, isegi roosa, vahelduva eduga muidugi.

Jah.
Aitab tänaseks.




Hiiumaaaaaa:












Over and out.



xxx

No comments:

Post a Comment