Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Sunday, October 31, 2010

Voooooooool


BändCämpJäm Keilas oli laheeeeeeeeeeee! Katriiiiiniga oli lahe tripp mööda Keilat, aega oli vähe, aga pudel suur. Heh. Teinekordki!

Peale selle on veel Katriin super pepu- ja rinnamodell! Mina palkaks Ta igakell!!!!
Mjäuhhh!



Iseenesest peale selle, et ülihalb oli reedel igas tunnis magada, oli neljapäev superluks.
Väga rahul olen,
kõigega.

Diskokoerad



Aleksandra ja Angela...,MAUUUU!
Puhast tõugu Ahelakiizud!
Aga, te meeldite mulle!!!!1



Ma olen siiamaani väsinud, aga rahul.

Mõnus.

Ma õppisin keemiat!!!!

aga davai,
over and out,
uni on!!!!!!!!!!!1111111


TZAU!


No comments:

Post a Comment