Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Monday, October 25, 2010

Taunode famiilia.

Mmmm ärkan siis kell sada üles....kodus tühjus, hea rahulik olla teki all. Vaikselt komberdan elutuppa, röstsai + tee.....mmm sweeet....


....ja siis algas pikk pikk päev!


Kõik see pere Morši pakkima! Paljuuu palju palju valgeid prügikotte sai täidetud ja seda kõike ilma elektritaaaa, suht rebel oli olla, kind of like old-school teema, küünlavalgel. Oooojaaa!!!

Emme viis väiksed taunid uude koitsa, seal oli kiiišu, ja siis viis emme lapsed söööööma! Ääässsssti palju nalja sai ja ma arvan, et kelneritädile me väga ei meeeldinud, aga taunod olid ikka rõõmsad!!!!

Igal ringteel tegime VÄHEMALT kaks ringi!!!!!!!! Ahaaa!

Mina olen õnnelik, aitäh ilusad inimesed.

btw, ma olen vulkaaan, ajakirjas ütles niii!


Palju palju armastust teile mu inimesed!

No comments:

Post a Comment