Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Monday, October 4, 2010

Sõbrad.

Ma tõesti siiralt loodan, et inimestel on hea meel mind tunda, et neile annab see midagi. Tahaks loota, et mu sõbrad on õnnelikud, et mina ka nende sõber olen. See oleks ju jube vahva.
Mina olen igatahes väga õnnelik, et mul on olemas kõik need inimesed, kes mul on. Neid toredaid maailmaparimaid inimesi on mul ikka, ma olen õnnelik inimene!
Aitäh teile head inimesed, et te mul olemas olete! Hea on teid teada! Teieta ei oleks mind.

Ma armastan oma sõpru ässti palju! : )

Kristina, tead, me peame rohkem rääkima, rääkima tõsiselt, mitte niizama chit chat, ma natuke tunnene, et me ei ole enam üldse nii palju koos, me ei jah, me ei ole üldse normaalselt kokku saanud.
Võibolla ainult minul sellised imelikud mõtted, aga pole ullu.

Sügis on ikkagi kaunis ja kõik on vahva.

1 comment:

  1. I know what you mean, bro! Me feels the same way. Greta & Kikz private time needed.

    ReplyDelete