Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Thursday, July 29, 2010

Folk oli magus.

Folgi tripp tuli väga out of the blue, eelmise päeva õhtul sain teada, et davai, minek. Nojah, mis seals ikka, olin juba pikalt mõelnud, et tahan minna, aga polnud kuidagi head võimalust. Sai siis vähe Joosepiga linnast Koogile trippitud ja nii ta algas, jeje.


Viljandis oli nii mõnus vibe, selline väga armas igatahes. See oli vist minu esimene real camping trip, heh, täitsa huvitav, palav, aga huvitav.


Reis põhines siis malest- igalpool kus võimalik, Kosmosest, õllest, jalkast, väääääga suurel hulgal kõndimisest, diivanite vedamisest, vanakraamipoodidest ja igast vahvatest inimestest.

Mõni mees sai mõnusa kõhukaga ka hakkama, olgem ausad, see oli ikka üsna naljakas.


Mmmmm rand, sõbrad, jalka...liiiiiv.....sweeet.


Ja siis mõtles nooruk Räim, et üliiiägee oleks osta endale 150.- diivan ja siis seda mööda Viljandit vedada, no mingi 5 km tuli ikka ära. Folgimüük oli parim.


Juba poooooolel teel!


Ahjaa, vahepeal tuli väike vihm ka. Seal me sõime mõõõõnusat hernesuppi mis maksis 10.-....üliheaaaa!!!1


Vahepeal oli täitsa tuim, aga siis laupäev kohtasin ma ühte maaaailmaparimat inimest!!! No kohe siiralt, kui mitte maailmaparim, siis parim maailmas!!! Ahhh, temast ma võikski jääda rääkima, tema innustas, nagu Joss ütles, ta oli minu mentor, heh. Esitles mulle oma Viljandi kaltsukate parimaid leide, sel naisel on silma!! Tema pärast oli mul reaalseslt, smiling so hard my mouth looks like a capital U. See oli nii nauditav, non-stop naeratus näol, jee. Ta läheb Indoneesiasse tekstiilikunsti edasi õppima, huuuh, sweet. Jah, noh, ta oli megakhuul.

Joosepite ja Rainiga kaltsukatripp oli ka errriti vahva, ma arvan, et ma pean teiega jagama neid esemeid mis me Jossile saime, jejee.

PIZZZZAAA SLICEEEE, parim nokats, eksole, on ju!!??!

Ja see sinine toob tõesti noormehe kuldsed kiharad niiii hässti esile, heh. Aga siiski õige staar on see maagiline kott, vot see oli alles leid, no olgem ausad, maailmaparim.
Jee.


"Kui Sul tahtmine tuleb kedagi kritiseerida," sõnas Ta mulle, "siis tuleta endale meelde, et mitte kõikidel inimestel siin ilmas ei ole selliseid eelisid olnud nagu Sinul."- Suur Gatsby

Aitäh Joosep.

3 comments:

  1. Teie olitegi need diivanivedajad! :D Ma armusin sellesse diivanisse vahepeal ning peale väikest veinijoomist paistis see üsna magus koht, kus uinuda. Oleks tahtnud Sind seal küll näha :)

    ReplyDelete
  2. Oleks olnud jaa nii vahva Sind näha! = )

    ReplyDelete
  3. folk oli pigem porine kui magus ,aga mõnus

    ReplyDelete