Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Sunday, April 24, 2011

Teine maailm

Sain Hiiumaal olles jälle targemaks:

Vanem härra, hüüdnimega habe, jagas tarkust:"Internet saada putsi, vikerraadiost kuuled tõtt!"

Onu aga pärast paari kangemat julges ka minuga rääkida:
"Midagi Sinus on ja mitte vähe!"
"Paras frukt oled."
"Sinu koht on Kunstiakadeemias."
Muidugi avastas Ta veel, et ma olen paras boheemlane ja et mul on omad mõtted.

Ja lõpuks ma avastasin ennast kassi peale häält tõstmas, kui Ta mul järgi käis:"mida Sa tahad?! Sa peab selgitama mulle!!"

Ja muidugi ei jäänud puudu korjandustest, et mulle uued terved sukad osta.


Hiiumaal igav ei hakka.

No comments:

Post a Comment