Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Sunday, December 5, 2010

When nothing goes right, turn left!

Reede õhtul käisime Sillega ikka täis Välismaaaa kohas. Ulme vinged värvilised trippi pildid igalpool, üsna selline fääänsiii olemine ja reggae muzoon! Jeeebus, vot see on alles hea! Ainult Sillega koos on need asjad niiii meeletult head! Neiu avab minu meeled ja on hull koos minuga.

Varsti peame selle tanzulka kaaa ära tegema, kaua me seda ootame!!!!

Uiiuiii ja kui vahva Gretal Katriiniga oli laupäeval. Näitasime siis poistele jalkas oma skilli, otse loomulikult lõin ma palli iseenda väravasse, kusjuures ise olin vägagi uhke selle üle. Muidugi oli osaliselt süüdi see, et ma mängisin ühe käega ja teine käsi hoidis mobiili. Mingil naljakal kombel otsustasid sõbrad just jalka ajal minuga ühendust võtta.....

Pätsiga tegime küpsised veidi rõõmsamaks, ühele tegime kurva näo ka, et asi ikka tasakaalus oleks, eks.

Hässssti vahva oli, vaheldus on hea.

Täna ma olen olnud hässsti asjalik, õppinud ja käisin poes, tõin perele süüa, nüüd vaaritan ja naudin küünlavalgus.



1 comment: