Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Thursday, December 16, 2010

Astuda jäänud vaid viimane samm...

Teate, naljamehed ja mitte nii naljamehed.
SELLEKS AASTAKS ON KOOL LÄBI......kahe nädala pärast jälle, aga see pole hetkel oluline.

Hästi hästi rets on olla, pea on nii paks, terve päeva ülbasime Sillega üksteisega, teel koju naersime selle üle, nüüd lebosse ära...linna ja PIDU!!!!!!!!!!

Täna oli ulmeliselt vahva. Mõnusalt tuim oli olla, ees olid ootamas kaks hästi mõnusat tööd: keemia ja kunstiajalugu- AJUNUSS! Vabandust väljendi pärast. Noh õpime siis ilusti esimesel tunnil kunstiajalugu, head soojad 26 kordamisküsimust, sweeet. Noh, okei saime enamvähem selgeks. Teeme ilusti oma kirjanduse tunnid ära ja siis ÕE ruumi pileteid müüma ja uuuesti kunstiajalugu õppima. Suutsime umbes 5 minutit keemiat ka korrata. Mõõõnus.
Nojah, see selleks, saime siis oma tööd seljataha, väga väga rets olla, pidime kunsti klassi veel koristama ja siis LÕPUKS saime koolist minema. Oleme rõõmsalt teel peatusesse ja vaatame, et mingi ulme kamm on trollidega. Mingi 7 tükki lihtsalt seisid niisama...nojah...äge, trollid ei liikunud, jala koju, mis seal ikka.....VÕIMAS!!!

Aga nüüd, aga nüüüüd mu sõbrad, ma löön endale elu sisse, pistan pastlad jalga ja lähen linna ja näen oma kõige ilusamat Laurat ja naudin Teda 99999% või veeeelgiii väheeem.

Ouyeaah, piiiipoool, täna on Überblingenlingenshmigenis jõulupidu....kõvvvv kool meil. Meie Sillega oleme seal asjamehed- hell yeah.

Mul on öelda vaid üht: ÜÜÜÜÜÜÜBERFREEEZE!!1


PS! Isegi, kui ma olen hässsti tuim ja näiliselt kuri teiega, minu sõbrad, siis ma tegelikult armastan teid kõiki hästi palju ja nii tore on, et te olemas olete.

Olge mõnusad!

( :

xxx

No comments:

Post a Comment