Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Monday, April 12, 2010

Whoopwoop.

Life's been good.

Ilm on ärritavalt ilus, tahaks koguaeg õues olla. Täna oli lihtsalt kõige mõnusam ilm, huh.
Võrreldes eilsega on minu pea üsna sorted, aga eile olin ikka parajalt fucked. Nagu ikka, magasin need mõtted välja, mis on hea. Kerge segadus on ikka, aga ma üritan lihtsalt vooluga kaasa minna. Eks näis.

Anyways, kaheksa aeg ma otsustasin , et fuck it, ma pean ikka jooksma minema, olgugi, et see oli ainult mingi kildane jooks, aga nii hea oli. Mõnusmõnusmõnus.
Sai laua pealt need riided LÕPUKS ära sorteeritud. Palju parem kohe olla, kui kodu korras, jeeeeeeeeoaaaaaaoaoaaoaoäää.

Tomorrow better be successful!!!!!!


:)

No comments:

Post a Comment