Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Saturday, April 3, 2010

500 days of summer.

1.03.2010



Nagu Helena täna ütles, kevad on nii südames, et ise ka ei usu ja vot nii ongi. See endless talv, tänu sellele on praegu kevad 100000000000000000x parem, kui ta kunagi olnud on. Mis teha, head ilma halvata ei ole. Jeps. Helena, vahva Helena, Sa oled parim, mis minu ellu eelmine aasta tuli. Ma täitsa usun seda. If it was easy it wouldn't mean nothing, no.
Ja ta ongi nii lahe, et kõik tahavad temaga kokku saada! Tema ongi vaba hing. Mysticu mäe chill varsti, jeppss. Peab olema.
Eniveis, ma ei oska nagunii siin oma südant puistada, I fails.

Hiiumaale tulek oli väga piinarikas, aga ma teadsin, et ma pean tulema, oli selline tunne. Tundub, et on õige mõte mul. Siin on kohe teine olememine. Homme peab kindlasti mere ääres trippima ja lambaid kallistama. Jaa, Tupsiga koos jalutada. Loodan ka, et praamis tehtud pilt tuli välja, see oleks vahva.

Ott Sepp, Sa oled legend!
"Kui ma tüdrukutuega räägin, jäävad nad kohe magama."
Märt ka, Märt ka:" Kuule, Tuvi, sa oled täielik pervert!"

"Täna võiks viina võtta!"


Mul on heahea meel, et ma "According to Greta" endale arvutisse sebisin, väärt film. Suur armastus selle pihta.

Täna peab rebel olema, varakult magama minema, veider, und ilmselt ei tule, aga nohh, mis teha.
Tsaooooooooo sõbrad!

Läksin läksin magama, vaatasin filmi hoopis, now that's gangsta!
Muud ei oska öelda, kui: She's got you high and you don't even knot yet.


: )

2 comments:

  1. kaari on parem. agaa khul, aitäh, megalahe!

    ReplyDelete
  2. Um, ei tea midagi, sa oled homeboy since day one(of school).
    Päris emotinal mood oli mul too päev, kui kirjutasin ma vaatan.

    ReplyDelete