Amount Of Times Love Shared

God is, to me, pretty much an idea. God is, to me, pretty much a myth created over time to deny the idea that we're all responsible for our own actions.
- Seth Green.

Monday, February 7, 2011

Where The Wild Things Are

Minul on hetkel sürrealismi ajastu. Lihtsalt....ei olegi muud öelda kui...VÄLISMAAA! Ulme nohh, täis ulme, mitte, et ma kurdaks....ei ole midagi öelda, väga põnev on.
Okei....diz makes no sense, ma ei oska lahti ka seletada seda ulmet niimoodi nüüd.

Nojah, aga see selleks.



Ma...ma ei tea mis on selles filmis nii maagilist..aga see lihtsalt ronis mulle kuidagi väga sügavale, äkki kuidagi tekkisid seosed endaga ja sellepärast tekitas igasuguseid veidraid emotsioone...ei oska öelda. Ma soovitan kõigil seda vaadata...see on...see on lihtsalt nohh!

Tahaks ka endale selliseid sõpru....võinohhh selliseid tegelasi enda ellu.



Jummel jummel jummel, Sille 3 days in a row...roughh baby, roughhh! Mõnus sünnipäeva weekend oli, tänksss Sille!!!1 :D
Oi jah, mõnus, Roo hoodis chillida...mm hea toit...viirukid, ilusad inimesed, unicorni õhupall...maaaaagiline lausa.
Jah, tore oli prantuse sõpru jälle näha, sai targemaks natuke..huvitavad inimesed.

Mul juhe ikka üsna koos täna, Urbanist otse kooli....eee jahh....huvitav. Kogu mu konspekt tuli täna hiina keeles, vist väga palju sellest kirjutamisest kasu ei olnud.

Ohhh, ma unustasin veel mainida, et käisime Sille ja Siljaga India restoranis söömas- WOAAAH, ameiiiiiziiiiing, I tell you, ameizing!

Take care mi piiipol!
((:


No comments:

Post a Comment